Välkommen!

Det här är mitt första inlägg på Barnsaksbloggen. Välkommen att följa när Saga och jag testar saker för barn. Det kan vara mat, inredning, aktiviteter, prylar, sidor på nätet, eller annat jag inte kommit på än.

Image

Saga skrattar gott när jag sjunger för henne.

Mitt första tips blir en sångbok med musik. Toppen för mig som är dålig på både text och melodi… Vi fick den i doppresent till Saga och den används flitigt hemma hos oss. Boken heter Barnvisor, urval och musik av Tina Ahlin.

Kommentera gärna!

