Gör ett klädstreck i barnrummet

20130615-195716.jpg

De riktigt fina barnkläderna används inte så ofta. Ett sätt att se dem lite mer är att låta kläderna pryda en vägg. Vi hade en stor vit vägg i Sagas rum så jag hängde upp några plagg som jag tycker extra mycket om.

För att inte göra hål i väggen spikade jag upp två tavelhängare. Snöret är ett papperssnöre som jag köpte på Panduro. Klämmor finns på tex Åhlens där jag hittade de här rosa.

Att förnya rummet är enkelt. Bara att byta kläderna. Till jul fick julklänning och tomtemössan hänga där.

20130615-195809.jpg

Kommentera gärna!

