Ståstol smart i köket?

linneastolenEn av de nya produkter jag hittade på UnderBaraBarn-mässan var ståstolen Linnea. Ja det är en stol som barnet ska stå på för att kunna vara med vid köksbänken. Den är höj- och sänkbar och kan även användas som stol för lite äldre barn.

sagaSaga testade att stå på den och säljaren berättade att den fungerar från att barnet kan stå. Det är jag mycket tveksam till, materialet är blankmålat och det finns inget skydd på sidorna. Stor risk att barnet halkar ur om han eller hon är lite ostadig. Vill man också ha ett litet barn med vid köksbänken där man hackar saker och har spisen igång?  Jag sätter hellre Saga i matstolen nära mig så kan hon se vad jag gör men inte riva i sakerna på bänken.

Priset ligger på 1800 kr. Vad tycker ni, en smart produkt?roll up

Kommentera gärna!

