Mitt mest onödiga gravidplagg

Att vara gravid är lite som att gifta sig, allt man köper blir lite dyrare. Det är inte heller så lätt att veta vad man behöver och inte. Jag var under min förra graviditet på HM och kikade på gravidkläder och hittade gravidtrosor. Något man behöver kanske? Nej, och särskilt inte de från HM som var mindre än normalt i storleken och helt funktionslösa. Det går alldeles utmärkt att använda vanliga trosor, kanske köpa några i en större storlek och men mjuka kanter bara.

Gravidtrosor från HM, inget jag rekommenderar.

Gravidtrosor från HM, inget jag rekommenderar.

Har du handlat något under graviditeten som du ångrat efteråt? Dela gärna med dig!

One thought on “Mitt mest onödiga gravidplagg

Kommentera gärna!

