Armband med telefonnummer till förmån för cancerforskning

Jag blev kontaktad av projektet For Life som genom att sysselsätta långtidsarbetslösa samlar in pengar till cancerforskning. Ett så bra initiativ tycker jag så jag puffar gärna för deras smarta barnamband.

Armbanden fås med förälderns mobilnummer, smart om barnet kommer bort i en butik eller liknande. Det finns även andra armband och halsband med texten Zerocancer eller Forlife. Priset är 100kr och allt överskott går till cancerforskning.

Jag blev erbjuden ett gratis armband som motiv för att skriva om detta i min blogg. Ett fint erbjudande som jag självklart tackade nej till, varje krona ska gå till forskningen. IMG_0136.JPG

Kommentera gärna!

