Leksaker.se – en utmanare till leksaksjättarna

Är ni som många andra på jakt efter Frost Dressing Room? Jag hittade den hos Leksaker.se som är en nystartad leksaksbutik på nätet. 

Vi har i samarbete med dem fått testa deras webbutik och leveranser. Utbudet är begränsat till leksaker, pyssel och kalastillbehör så de skiljer sig mot de andra aktörerna som ofta säljer kläder och inredning mm. 

Jag tycker att det är kul med en utmanare, konkurrens är alltid bra för oss kunder! Leveransen gick jättesmidigt, jag hade paketet hos mitt postombud två dagar efter beställningen. Hade de haft Budbee hade det varit ännu bättre. Jag klickade hem några julklappar, sajten fungerar bra och kul att man kan hitta lite annorlunda sortiment i samband med klassiker som Lego. Priserna är bra, tex säljer de Alfons-böcker för 79kr och Black & Decker verktygsbälte för 150kr. 

Förbättringsområden tycker jag är sortimentet som jag hoppas utökas med tiden, i vissa kategorier är det väl smalt. Jag skulle också vilja att det var tydligare hur man kontaktar företaget, telefonnumret syns bara när man är inne på webben, inte när man surfar mobilt. 

Någon annan dom beställt från leksaker.se? Dela gärna erfarenheter! 

Detta inlägg sker i samarbete med leksaker.se. 

Kommentera gärna!

